Spis umiejętności:
Kip Up: Dzięki temu raz w walce przejmujemy inicjatywę w walce. Nie można wykonać Finishera.
Durability Można raz w walce wyjść z suba dzięki tej umce.
Series: Można raz w walce wykonać serie ataków. Zależnie od stylu walki Punchów lub Kicków.
Kick-Out: Dzięki temu można raz w walce wyrwać się z pina.
Technical: Można wykonać jedną akcję, która nie może być skontrowana. Nie działa na: -Finishery -Gdy chcemy dzieki temu złamać stół w Table Match'u. -Do wyrzucenia przeciwnika w RR matchu.
Leverage Pin: Pin z zaskoczenia. Można wykonać 2 razy w walce.
Move Thief: Można dwa razy wykonać cios z KP przeciwnika. Nie działa na Finishery oraz Signatury. Trzeba zachować realizm.
High - Flyer: Można raz wykonać akcję wysokiego ryzyka, której nie da sie skontrować. Nie działa na finishery.
|